fredag den 27. januar 2012

Nyudannet:D

Jubiii så blev jeg færdig og kan nu kalde mig for socialpædagog! Jeg var til eksamen i tirsdags. Mine forældre og lillebror ventede med blomster. Det var så dejligt det endelig var overstået og jeg ikke kunne lade være med at knibe en bette tåre. Okay måske lidt flere tårer måtte det have været, for mine forældre troede først jeg var dumpet:P Klokken var kun 11, så vi tog ind til byen, gik en dejlig tur langs havnen og tog så på Jensens Bøfhus. Det var super hyggeligt og hvor blev vi bare mætte! Min bror blev og vi endte med at bestille pizza - spørg mig ikke hvordan vi dog kunne få plads til det efter alt det mad inden:P Men det kørte godt ned! Vi så film og hyggede hele aftenen:)
Den flotte buket jeg fik af mine forældre:)
I går var jeg til dimission og efterfølgende fest for hele årgangen. Hold op hvor var det skønt endelig at stå med beviset i hånden, men på samme tid også meget skræmmende! Det at forlade den trygge tid på skolen med klassen og at jeg nu skal gå ledig og ikke ved hvornår jeg finder arbejde. Og så kommer jeg til at gå uden indkomst i to måneder, øv øv øv:( Nå, tilbage til dimissionen! Bagefter var der lidt til ganen og vi skulle klassevis tages billeder af. Herefter tog forældrene hjem og der var underholdning. 4. semester står for at arrangere festen og temaet var Grease. De havde virkelig lavet det godt med udsmykningen overalt. Der var endda en bil! Det var virkelig godt lavet:) Inden spisningen var der underholdningen med musik og dans. Efter spisningen var der et band, vi synes dog alle det var et lidt underligt valg, da det var 4 aldrende mænd, som spillede musik, som sad vi på en bodega, så dans var der desværre ikke meget af. Jo, når bandet holdt pause:P Men vi hyggede os med en masse snakken og nogle gode grin. En super hyggelig aften:)

Fik billeder af forret og dessert, men dog ikke hovedretten, men den bestod af ølbraiseret kalvefilet, pommes røsti, broccoli med bacon, championsauce og ærter med perleløg.

Forretten: Parmaskinke, tigerrejer med chili, creme fraiche m. urter  og laks.
Dessert: Hvid brownie, chokolademousse, chokoladebrud, hindbærcoulis og portvismarinerede vindruer - super lækkert;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar