onsdag den 18. januar 2012

En travl hverdag og den flotteste udsigt;)

Lige for tiden synes jeg ikke jeg laver andet end bachelor og træning og så selvfølgelig veninder:) Men jeg har ikke meget tid, hvor jeg bar sidder og nørder lidt på computeren. I går stod den på projektarbejde, rengøring, spinning og så besøg af en veninde, så kom først i seng kl 1. Puha, det kan godt mærkes idag. 


I går morges inden jeg skulle afsted blev jeg mødt af den flotte udsigt! Wau sir jeg bar:)




I weekenden lavede min bror og jeg mad sammen, og det blev til denne lasagne. Men den blev godt nok ostet, lige i overkanten, så en anden gang bliver det uden det dersens mornay sovs - nej tak! Men ellers blev den ret god:) Det skal prøves igen, og så kan det være jeg finder min helt egen opskrift på hjemmelavet lasagne:D Min bettebror bliver min forsøgskanin, men det tror jeg bestemt heller ikke han har noget imod, for det betyder mad og hygge, og så er manden jo nærmest alt-ædende:P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar