torsdag den 5. januar 2012

Og så var den dag gået!


Morgen startede med en flot udsigt, som jeg bare måtte have et billede af! Dagen kom til at gå med rettelse af projekt og så vejledning. Jeg var lige hjemme og vende en times tid inden jeg smuttede en tur ned og træne. Utroligt så hurtigt dagen kan gå.
I aften blev det til en hurtig aftenmad med, hvad jeg lige havde i køleskabet. Synes jeg var helt smadret efter træning, så gad ikke det vilde. 


Pastaret

1 rød peber
2 små løg
4 fed hvidløg
2 gulerødder skåret i tern
6 pølser
pasta
1 dåse hakkede tomater
1 flaske kaffefløde
ost til gratinering

Alt skåret i tern, pastaen kogt og så i ovnen med ost på i en halv time - så der serveret! Hurtigt og nemt og så smager det jo bare godt. En anden gang vil jeg nok ikke putte kaffefløden i, men den var nær udløbsdatoen og så måtte jeg jo slå til:P Uha og så måske broccoli eller champion ville være godt:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar