mandag den 2. januar 2012

Så blev det 2012!

Hold op som tiden går hurtigt! Vi er igang med bachelor, så inden jul lavede jeg ikke meget andet. I julen var jeg hjemme ved mine forældre sammen med min lillebror og vi var kun os 4 juleaften, men vi havde en rigtig hyggelig aften, også selvom vi ikke kunne nå omkring juletræet:) Juledagene var stille og rolige. Vi skulle ikke noget i år, så det blev familiehygge og besøg af veninder. 


Vores juletræ, der måske var mere specielt end pænt:P
I år holdt jeg nytårsaften. Jeg skulle stå for flødekartofler og de andre store ting blev så delt ud. Menuen bestod af:
Forret: Lakseruller og tunmousse
Hovedret: Colettesteg med flødekartofler og salat
Dessert: Bananasplit
Natmad: Hotdogs


Bananaspilt! Alle fik lov at lave deres egen:)

Vi kunne slet ikke spise det hele, så jeg har stadig chips og kransekage liggende:P Vi var syv tøser og hvor var det bare super hyggeligt. Senere endte vi i byen, men hold da op hvor var der mange mennesker! Synes ikke jeg husker, der plejer at være så mange, men vi fandt da et sted og kom ud og svinge træbenet!
I dag har stået på rengøring og så er det tilbage til bacheloren i morgen, og så lige når jeg var blevet så glad for at have fri!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar