søndag den 22. januar 2012

Mgp og hygge:)

Hele min lørdag dag blev brugt på eksamenslæsning og overspringshandlinger:P Fik endda lige bikset lidt tunmousse sammen. Overspringshandlinger er der nok af;)

Tunmoussen bestod af:
2 dåser tun i vand
2 dl creme fraiche 9%
75g smør
smagt til med salt, peber og citronsaft
Dejligt nemt og så smager det jo bare fantastisk!

Lørdag aften stod på hygge hos en veninde og så skulle vi self se mgp:) Lige som jeg kom ind af døren, var der 1 min tilbage af håndboldkampen mellem Danmark og Makedonien og hold da op for en sidste scoring! Det burde ikke være muligt! Godt gået Danmark! Lindberg er da bare fantastik, for ikke at tale om Landins sidste redning:)
Nå tilbage mgp. Min veninde havde disket op med chips og cocio, så der var dømt hygge! Vi stemte på sang nr. 5 - ja hende dullen i den hvide "badedragt" med alle snorene omkring:P Men vi synes begge, at den ville have størst chance for at vinde i det internationale, men nej nej den kom slet ikke med i finalen! Skuffende! Måske vi har en lille chance med sangen, der vandt, men er bange for den drukner i alle de andre sange. Og hvad sker der så for, at mig der aldrig går op i mgp, bruger en aften på det og allerede har aftalt at gøre en aften ud af det til det internationale!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar