mandag den 9. januar 2012

Weekend weekend

Sådan en weekend går alt for hurtigt! Fredag stod den på hygge med en veninde. Vi tog en tur på Café Ministeriet. Jeg har alt for tit gået forbi, men har aldrig været derinde. Det var om eftermiddag, så det blev til en Søbogaard og så Brownieis med frugter til. Uhm det var lækkert:) Er mere end klar på frokost derinde en dag:) Om aftenen lavede vi tortillas - altid en vinder!

Vi havde den fine "bedstemor-dug" på:P Til mit forsvar er den blevet efterladt fra pakkespil!

Lørdag tog gruppen, aka mig og M, i byen. Vi havde nemlig printet opgave fredag, så det skulle fejres:D Vi bliver altid så fjollede og endte med en masse forfærdelige billeder og film, hvor vi sang det bedste vi kunne:P Stakkels naboer!
Søndag havde jeg en aftale med en veninde, så der var ikke tid til tømmermænd! Hun havde også været i byen, så vi tog en efter -  egne meninger - god beslutning at spise frokost på Den gyldne måge:) Og så gik turen til centeret. Jeg brugte næsten ingen penge:P Kun lige et sæt undertøj, mascara og andre små ting - billigt sluppet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar