lørdag den 8. oktober 2011

Dejligt, når der er noget på programmet:)



Efter en omgang spinning (første time, så jeg nåede lige at dø en lille bitte smule:P), har jeg lige været en tur under bruseren og er ved at gøre mig klar til at mødes med en veninde. Vi skal en tur ind til byen og se, hvad der sker til lyserød lørdag:) Har læst flere steder, at nogle tøser fra blogverden bager muffins, som de sælger på Nytorv, så mon ikke vi skal en tur forbi. Senere i aften står den på spisning på Thai Garden med en flok tøser - vi bliver 12 i alt, en stor flok, men det skal nok blive hyggelig! Jeg glæder mig ihvertfald allerede:D Jeg elsker, når der sker en masse, så det kan ikke passe mig bedre end at hele dagen er booket og jeg får set en masse dejlige mennesker:) Tror det er mig i en nøddeskal:P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar