mandag den 31. oktober 2011

Dejlig weekend:)

Fredag kom min bror som sagt forbi og vi hyggede med film, chips og mindre sund mad:P
Gordon Bleu med bearnaisesovs og skivekartofler - min lillebror synes nu ikke der var  spor i vejen for sådan en  tallerken!

Lørdag blev en lidt stressende, men god dag. Min veninde og jeg startede ud med en omgang bodyfit, hjem og gøre sig færdig og så mødtes vi inde i byen til shopping efter kjole til aftens halloween. Vi var begge djævle og skulle bruge en sort kjole dertil. Det fandt vi, efter meget lang søgen, heldigvis også. Vi skyndte os hjem, og 2 timer senere var hun hos mig igen og vi lavede mad. Det blev til bøffer med pommes frites, bearnaisesovs, ærter og gulerødder (Mærkeligt nok mindede det om fredagens aftensmad:P). Af en eller anden grund kommer vi altid til at snakke og snakke og snakke og det endte da også med at vi (igen) kom for sent. Men heldigvis var der ikke sååå mange sure miner, men hvor er det da irriterende at komme for sent. Vi havde en hyggelig aften og en efterfølgende god bytur.

Søndag var der halv pris på alle film i biffen, så jeg havde en aftale med en veninde over middag. Heldigvis skulle uret stilles tilbage, så jeg lige kunne sove en time længere;) Vi tog en tur ned på Ib René Cairo inden og fik en smoothie og en omgang nachos - uhm. Vi skulle ind og se bollevenner med Justin Timberlake og Mila Kunis. Vi ville gerne have et en anden film, men man må jo nøjes, når man er sent ude med at bestille billetter, men vi blev heldigvis positivt overraskede. Selvom der selvfølgelig var mange sex-scener, var det en sød historie og sjov historie. Vi var dog næsten forargede over, hvor unge de andre biografgængere var. På den ene side af os sad 2 tøser på en 14 år og på den anden en mor med hendes to børn på en 8-10 år. Siger navnet ikke nok til man ikke tager sine to børn med ind til sådan en film?
Bagefter tog jeg hen til aftensmad hos min lillebror. Han havde været til høstfest hjemme ved mine forældre, som jeg øv nok ikke kunne deltage i, da jeg skulle til halloween. Han havde en masser rester med hjem, så min aftensmad bestod af: krabbeklør, løgtærte, tunmousse, hamburgeryg m. kartoffelbåde og så var meningen, der også skulle være plads til tarteletter og æblekage:P Uhm, hvor var det lækkert!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar