søndag den 23. oktober 2011

Østre Anlæg

Lørdag var jeg en tur i byen med min veninde. Hold op der var mange mennesker og det var ikke til at komme ind de steder vi ville, så det var lidt øv. Vi var hjemme 6.30, så jeg regnede med lige at kunne få nogen timer inden den stod på rundstykker hos min lillebror sammen med mine forældre. Min bror ringede så kl 9, at nu var de på vej - som jeg da fik travlt! Men jeg nåede det hele:) Jeg havde taget min computer med, så mine forældre kunne se billeder fra London og høre om turen. Da de tog hjem så vi en film - eller det vil nok mere sige at min lillebror så film, for jeg faldt hurtigt i søvn:P Jeg fik da set både starten og slutningen:P Jeg havde lyst til at få noget frisk luft, så vi besluttede at gå en tur i Østre Anlæg, og det fortryder jeg absolut ikke - hvor var der flot! Alle de smukke farver der er på den her årstid og vejret var jo også bare skønt:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar