fredag den 28. oktober 2011

Opgave afleveret! :D

I dag fik vi afleveret vores pædagogik-opgave. Vi printede i onsdags og havde så lige en bette fridag igår:) Min dag gik dog med rengøring og så var jeg henne ved en veninde og spise. Der har været en lang periode, hvor vi af en eller anden grund ingen af os ved ikke har snakket sammen, så det var super hyggeligt at hygge sammen:) Hun lavede chiligryde med rissalat - det var super godt! Og så var hun så så sød ikke at lave den så stærk, da jeg ikke er fan af stærk mad:)
Nå, tilbage til afleveringen. Vi mødtes lidt i 10 og spiste rundstykker sammen, for at fejre vi var færdig:) Bagefter tog vi et slag bordtennis - vi mener selv vi er de uopdagede talenter, selvom bolden for det meste er alle andre steder end på bordtennisbordet:P Men hold op det er et underholdende spil:P

Morgenhygge:)

Jeg har lige snakket med min lillebror og han kommer og spiser i aften. Det bliver lige hvad der er i fryseren, så det er vist noget med gordon bleu og kartofler af en eller anden art. Glæder mig nu til noget søskende-hygge:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar