tirsdag den 11. oktober 2011

En tur hjem på landet:)

Super flot solopgang jeg måtte tage billede af da jeg stod op!


Søndag vågnede jeg tidligt og ringede med det samme hjem til mine forældre, og hørte om de havde lyst til at få besøg - det havde de helt bestemt! Det var længe siden jeg havde været hjemme, min far var endda begyndt at spørge om jeg ikke snart kom hjem en tur, så nu skulle det være:) Jeg må lige fortælle en sjov historie: Da jeg kom, var min stedmor ved at flytte Tøsen (hoppen på billedet herunder) og stod foran gangen. Hun slap hende så for at hilse på mig, men det skulle hun aldrig have gjort, for der var Tøsen hurtigt! Døren til gangen stod nemlig åben, så hun smuttede hurtigt op at trappen og lige ind i gangen på det nyvaskede gulv:P Haha det var da et fantastisk syn! Tøsen ville absolut ikke ud igen, først da min stedmor lokkede hende med et æble overgav hun sig. Havde jeg dog bare haft mig kamera og foreviget det:P

Hoppen, Tøsen, var ude og havde allerede fået masser af pels til vinteren.

På mine forældres mark og naboen sø holdt disse svaner og deres store ællinger til.

Det er altid super hyggeligt at komme hjem. Jeg kan sagtens bruge en weekend hjemme. Der er så dejligt stille og roligt og skønt med alle dyrene. Vi fik rundstykker og senere til aftensmad havde min stedmor kogt suppe og lavet tarteletter på hønen - uhm hvor er det godt! Det smager altså bar meget bedre end det købte.

Måtte lige ind og hilse på Peter, som allerede er gået i vinterhi, men lige orkede at stå op for min skyld:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar