mandag den 24. oktober 2011

Shadowland


Så blev jeg endelig færdig med bogen Shadowland. Hver aften har jeg været så træt, at jeg ikke har læst, så har været længe om at læse den. Den er nr. 3 om pigen Ever i serien The Immortals/De udødelige. Bogen fortsætter, hvor den forrige bog Blue Moon stoppede. Damen (Evers udødelige kæreste) er blevet pålagt en forbandelse, som betyder at han dør, hvis han og Ever rører hinanden. Ever prøver at finde en måde at hæve forbandelsen på og begynder derfor at bruge magi. Hun får arbejde i en butik med urter og lign. og får hjælp af hendes chef Jude. Men Ever er tiltrukket af ham fra første møde, og hendes forhold til Damen sættes på prøve.
Jeg synes, bogen er lidt langtrukken og engang imellem lidt kedelig. Der sker ikke så meget i den - først til sidst. Det er nok også derfor det har taget mig så længe at læse den. Det er en sød historie (det er tydeligt det er en teenage-historie), som kan minde lidt om Twilight, og jeg har stadig mod på den næste bog i rækken:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar