onsdag den 14. marts 2012

Tirsdag

I dag har jeg været en tur hjemme ved mine forældre. Der var gang i den og jeg deltog - måske mest med min tilstedeværelse:P Jeg fodrede dog alt det, der havde fjer og så havde jeg opgaven at være der, mens min bror var i gang med motorsaven, så hvis der skete noget ville jeg være til stede. Og så kunne jeg jo også se til at han kørte ordenligt med traktoren (selvom jeg ikke har nogen forstand på det:P) 

Han er da bare god til det ham bettebror!

Brevduerne

De alt for store og lidt farlige (efter min mening) høns

Inde hos guldfasanerne var hannen rigtig i forårshumør og gjorde sig meget til overfor hunnen. Men hun virkede absolut ikke til at synes, han var særlig chamerende:P 

Er han ikke flot!?
Min tro følgesvend!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den guldfasan bare rigtig flot :-)

    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er han virkelig! Jeg kan også bruge lang tid på at stå og kigge på ham:) Men har en mistanke om han godt ved han er flot:P

      Slet