søndag den 25. marts 2012

Mormor-hygge:)

I sidste weekend var vi til min mormors fødselsdag og der gav vi hende et par trøjer købt her i Aalborg. De faldt heldigvis i god smag, men var i den forkerte størrelse. Så det blev til min mormor tog bussen herud og vi så sammen skulle bytte det. Jeg glædede mig helt, for det var første gang hun kom herud uden det var til fødselsdag eller lign. Jeg hentede hende nede ved Kennedy Arkaden og så stod den ellers på shopping. Vi nåede i en masse butikker. Til middag mødtes vi med min bror. Han synes af en eller anden grund ikke shopping var det sjoveste, men frokost var mere hans bord:P Vi spiste på en af caferne i Friis, tror måske den hed Mammamia.  og valgte alle en sandwich med kylling og bacon. Uhm jeg syns nu der er gode deres sandwich og vi blev ihvertfald godt mætte alle sammen! Efter en lang, hyggelig frokost med masser af snak, fulgte vi vores mormor ned til bussen. En rigtig dejlig dag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar