lørdag den 25. februar 2012

Lidt af hvert

I går var jeg nede og melde mig ledig. Puha tænker jeg så - nu er det alvor! Må indrømme at jeg allerede efter kun en måned, hvor næsten alle dagene dog har gået med et eller andet som at se veninderne meget mere end jeg ellers gør, er begyndt frygte at dagene kommer til at flyde ud i et og jeg bliver en rigtig dovenlars! For det kan jo nemt ske, men det må altså bare ikke ske. Jeg har nu bestemt mig for at begynde at gå i seng igen i normal tid igen, så jeg ikke ligger og dovner den alt for længe i sengen. Det er da en start;) Har lige aftalt med en veninde at vi skal sætte os sammen og hjælpe hinanden med ansøgningerne, så mon ikke der kommer noget godt ud af det:)

Min bror og jeg er monster gode til at hygge os! Alt for gode faktisk:P Se bare hvad en af gårsdagenes hyggemad bestod af:

Opskriften på guacamolen er en jeg har fået fra en veninde, så ved ikke, hvor den kommer fra. Den er nem at huske, for mængderne er ikke så vigtige og så smager det jo bare godt:)

2 modne advokadoer
saft af ½ citron eller lime
peber og salt
chili explosion krydderi eller ca. ½ frisk chili
evt. 1 fed hvidløg

Ingredienserne blandes og cremen smages til - nemmere bliver det ikke;)

I onsdags var jeg til fødselsdag hos en veninde:) Hun holder stor fest i dag, så hun havde kun inviteret mig og en anden veninde, men det var bare super hyggeligt:) Kagen var købt, og vi måtte alle indrømme at den cremen ovenpå smagte meget meget mystisk, men den kunne da spises og vi var da alle 3 solgt over, hvor fin den så ud:)


I aften står den som sagt på fødselsdag. Jeg får 2 overnattende gæster, så de kommer her om et par timer og gør sig klar her. Så jeg må vist hellere få fingeren ud og få gjort hytten bare lidt pæn:P God lørdag derude;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar