søndag den 26. februar 2012

En tur i kilden

Søndagen stod denne weekend på tømmermænd og masser af selvmedlidenhed og ynk - troede jeg! Men det blev istedet til en laaang gåtur og en tur på baresso med en veninde. Sådan kan man også pleje sine tømmermænd fandt jeg ud af:) I aftes var jeg nemlig til min venindes fødselsdag - en rigtig hyggelig aften som indeholdt masser af drikkevarer. Min veninde og jeg bestemte os for at tage en tur i kildeparken, for det var virkelig længe siden vi begge havde været der. Der er nu altid så hyggeligt der:) I et hjørne af parken var der masser af træer plantet med en lille sten foran. Det er forskellige kunstnere, der har plantet et træ, når de spillede i kongres og kulturcenteret. Her står der lidt om det. Vi tog en smut på baresso og fik snakket og snakket og snakket - det kan der nemt gå en time med. Men hyggeligt var det. En dejlig tømmermænds-søndag:)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar