tirsdag den 15. november 2011

Tirsdag morgen

Puha jeg synes ikke om der her kedelige morgener, hvor der er så tåget at man næsten ikke kan se ud af vinduet - og ikke nok med det, så er det jo os monster koldt:S Lige nu sidder jeg og tænker tilbage på lørdag, hvor jeg var hjemme ved mine forældre og fejre Mortens aften - uhm hvor var det lækkert:)

And med hele svineriet;)
På landet er der altid noget at lave, og søndag var da heller ikke en undtagelse. Min bror var taget videre til fest lørdag aften, så jeg blev kigget på med bedende øjne om ikke jeg havde lyst til at bruge formiddagen på at hjælpe med at køre brænde ind - og jo selvfølgelig ville jeg da det:) Min far har fået en ny traktor, så jeg skulle da lige med ud og prøve det.

Den er så smart med skovlen foran - bare vent når der kommer sne! :P
Ponyerne har fået ny fold ovre på marken, så nu har de to steder at boltre sig:) Her har vi trukket dem over i den gamle inden mine forældre kørte mig hjem. Er det ikke bare fine med deres vinterpels!? Synes de ligner små bamser:)



Nå, jeg må hellere komme ud af døren. Vi er igang med at skrive bachelor, så håber der i dag er bare lidt mere energi:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar