tirsdag den 8. november 2011

Pædagogikeksamen overstået!

På vej hjem fra skole måtte jeg lige tage et bette billede:)

I går var jeg til eksamen i pædagogik. Af en eller anden grund var jeg ikke mega nervøs som jeg plejer, vi havde også terpet teorien, så jeg følte mig godt forberedt. Men hvad sker der så inde til den individuelle?! Vi snakker overhovedet ikke teori, men en masse anden meget uforståelig og for mig ligegyldig snak! Hvad sker der for det? Men hvad det gik fint, og vi bestod:) Traditionen tro skulle vi ud og spise. Det plejer altid at være på Casa Blanca til middag, da det er billigt, men klokken var over 15, da vi var færdige, og så synes vi altså ikke deres buffet var værd at spise til aften. Og hvor ender man så når det skal være billigt!? Jensens da:P Hehe... Arj, det var faktisk godt. Bortset fra vi valgte nachos til forret og de først 3. gang formåede at servere den uden salsa! (kan ikke tåle tomater) Synes det var helt flovt tilsidst at sige, at der stadig var salsa under det første lag chips. Men udover det klager jeg ikke. Vi sad der i næsten 3 timer og blev stopmætte! En super hyggelig aften:)

Idag står den på ren og skær afslapning! Og så måske lige en tøjvask eller to... Det skal jo til engang imellem har jeg fundet ud af:P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar