fredag den 4. november 2011

Farsbrød

Havde taget noget hakket svinekød op, men endte med at spise på Nadias med en veninde istedet. I aften skal jeg spise hos en veninde og en masse af hendes venner og så skal vi vist lige ind og have en juleøl. I morgen skal jeg til fødselsdag med spisning, så det ville først blive søndag jeg skulle bruge det, så nu handlede det bar om at lave noget hurtigt og kreativt - farsbrød! Det er evigheder siden jeg har fået det så hvorfor ikke....

Farsbrød

500g hakket svinekød
1 æg
3 spsk mel
ca. 1 dl mælk
2 små gulerødder
1 rød peber
1 løg
2 fed hvidløg
1½ tsk salt
½ peber

Farsen blandes med æg, mel, salt og peber. Gulerødder, peber, løg og hvidløg hakkes og blandes i sammen med mælken. Farsen bredes ud på bagepapir og sættes i ovnen i ca. 1 time ved 200 grader.

Undrer mig lidt over det hvide, men hvad den smagte godt:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar