mandag den 21. november 2011

Breaking Dawn!



I fredags var jeg med 3 veninder inde og se Breaking Dawn! Uha som jeg glædede mig samtidig med jeg var lidt bange for at blive skuffet. Men det blev jeg absolut ikke! Synes den var rigtig god, måtte endda knibe en tåre et par gange:P Men godt nok en skam jeg er på Team-Jacob som de kalder det! Hehe. Men Edward smider altså bar trøjen lidt for mange gange, hvor man bare ønsker han tager den på igen! Så det meget bedre, når Jacob er på skærmen:)
Lørdag stod den på træning, leden-efter-gave og så fødselsdag om aftenen hos en af veninderne:) Det var en super hyggelig aften, som endte i gaden. Søndag startede med dejlige tømmermænd, som heldigvis var væk efter et par timer. Så det passede med min lillebror kom til aftensmad, som i bedste tømmermændsstil bestod af hjemmelavede burgere;)

Frøken kræsen's burger:P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar