onsdag den 29. august 2012

Koteletter i fad II

Lige for tiden er jeg vildt glad for koteletter i fad, og da jeg var hjemme ved min bror stod den på den skønne ret. Vi bestemte os for at lave den lidt anderledes end vi plejer. Det blev til masser af fyld - til min brors store glæde:)

1 pakke koteletter i fad
1 løg
1 lille pakke championer
1 rød peber
1 pakke bacon i tern
1 pakke cocktailpølser
1 dåse flåede tomater
1/4 dl madlavningsfløde
Salt, peber, chili, basilikum, paprika

Koteletterne krydres med salt og peber, svitses på panden og puttes i et ildfast fad. Hakkede løg, championer i skiver og peber i stave samt cocktailpølserne (delt en enkelt gang) svitses på panden og puttes ovenpå koteletterne. Bacon steges og drysses over. Hæld fedtet af panden.
De flåede tomater hældes på panden sammen med fløden. Smages til med salt, chili, basilikum og paprika og koger op. Tilsidst hældes det over retten. Sættes i ovnen ved 200 grader i ca. 15 min og serveres med ris. Uhm:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar