onsdag den 7. september 2011

Tilbage i Aalborg

Så jeg hjemme igen i Aalborg. Mandag tog jeg nemlig med en fra gruppen hjem til Aars, da vi skulle til Randers tirsdag og besøge Bifrost - en kunstskole for voksne udviklingshæmmede. Vi havde håbet på at høre en masse om identitetsdannelse og lign. men det var ikke noget de gik så meget op i, så vi måtte gå skuffede derfra. Men det var en rigtig hyggelig tur og nogle søde og glade brugere. Vi fik også et interview med en af de ansatte, så vi håber vi kan bruge lidt af det. Tilbage i Aars tog jeg bussen hjem til min mormor. Det så sjældent jeg kommer forbi, så hun blev rigtig glad for mit besøg:) Vi kørte en tur ud til mine forældre, hvor jeg overnattede. Jeg måtte så op kl. 6.30 for at køre med min far til Aalborg. Så kunne jeg lige nå et bad og så i skole. Men vi kunne desværre ikke rigtig lave noget, før vi har haft vejledning i morgen, så vi tog tidligt hjem. Nu er jeg så lige blevet overtalt til en omgang træning og så står det vist godt nok på en bette morfar, når jeg kommer tilbage! Puha sikke en lang smøre:P


I farten blev det til nogle fine blomster til vindueskarmen:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar