lørdag den 10. september 2011

Boller og tærte:)

Bettebror kom som sagt forbi. Vi blev enige om at spise middagsmad sammen og det blev så til en tærte.

Min bror synes den skulle dekoreres:P

Den færdige tærte:)
 Vi lavede ikke tærten efter en opskrift, men her er ingredienserne:)

1 tærtedej - synes de købte smager fint og så er det dejlig nemt og hurtigt
½ peber
1 stegt kyllingefilet
½ pakke bacon
5 små championer
5 æg
1 flaske kaffefløde
skummetmælk - hældte i til jeg synes, der var en passende mængde
salt og peber
cheddar-ost

Skær ingredienserne i små stykker og fordel dem over tærtedejen. Pisk æg, kaffefløde og mælk sammen, put salt og peber i og hæld det over ingredienserne. Drys til sidst cheddar-ost over og sæt den i ovnen ved 170 grader. På pakken stod der, den skulle have 40-45 min, men vores endte med 55 min.
Der skulle også bages en omgang boller til mine forældre kommer i morgen. Disse har jeg fundet hos Newyorkerbyheart:) De blev dog ikke så pæne, men skidt bare de smager godt og det gør de:)


Lækre gulerodsboller:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar