fredag den 30. september 2011

Jubii liniefagseksamen bestået!

Igår var jeg til eksamen i mit liniefag værksted, natur og teknik. Vi var alle 3 mega nervøse, men alt gik godt og vi endte alle med et 10 tal:) Er så stolt så stolt, for havde slet ikke forventet det. Var bare glad, hvis jeg bestod. Jeg tog med en fra gruppen på Casa Blanca - det er blevet til en tradition at vi skal derhen og spise, når vi har bestået en eksamen. Så sidder vi der gerne i 2-3 timer og ender med at blive stopmætte og en smule skuffede over maden. Men det er af en eller anden grund blevet en tradition, og hyggeligt er det nu:) Vi endte med en bette shoppetur, selvom vi begge var mega smadrede:P


Havde lovet en veninde at vi skulle ned og træne. Synes godt nok jeg var træt, men nu havde jeg lovet det, så afsted det gik. Da jeg kom hjem fik jeg pludselig en invitation til boller og varm kakao og det kan man da ikke sige nej til:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar