mandag den 19. november 2012

Mortensaftenshygge:)

Tiden går så hurtigt for tiden. Jeg har fået arbejde, så pludselig er der nok at se til:) Der har jo været Mortens aften, så der var jeg hjemme ved mine forældre. Billedet herunder viser alle herlighederne - hehe ja man skal vist forestille sig det lidt:P Lampen ville ikke lyse, så det blev en aften med masser og masser af stearinlys - det var bare super hyggeligt:) Også selvom det tilsidst blev ret så varmt:P Men hold nu op det er lækkert med and! Jeg glæder mig allerede til juleaften:D


Om dagen blæste det helt vildt! Jeg løb ind efter kameraet, men nåede desværre ikke at fange bladene, som fløj rundt i luften, men billederne blev nu ret gode alligevel:)



Retten nedenunder var lørdagens aftensmad hos min bettebror. Uhm det var lækkert. Sovsen er med portobello svampe, madlavningsfløde og paprika:) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar